White Hill AVM, marka karmasını genişletiyor
 

White Hill AVM Genel Koordinatörü Özgür Gül, 2012 yılında yenilenen marka karması ve geçtiğimiz aylarda hizmete giren sinema salonlarıyla bölge halkının ihtiyaçlarını karşıladıklarını ve bölgeye değer katan bir AVM olduklarını kaydetti.

Eyüp’ün ilk AVM’si olarak 2011 yılında hizmete giren White Hill AVM, bölgenin çekim merkezi olma yolundaki çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. AVM ziyaretçilerinden ve bölge halkından gelen talep ve isteklere her zaman önem verdiklerini ve bu doğrultuda yapılanmalarını sürdürdüklerini belirten White Hill AVM Genel Müdür Özgür Gül, son olarak geçtiğimiz eylül ayında 5 salonlu bir sinemanın AVM’lerinde açıldığını halk tarafından ciddi bir ilgi ile karşılaştıklarını söyledi.

Özgür Gül, açıklamalarına şöyle devam etti: İlçemizde öncesinde bir sinema yoktu. Bölge halkı vizyondaki filmleri izleyebilmek için toplu ulaşım araçlarıyla civar ilçelerdeki AVM’lere ya da sinema salonlarına gitmek durumunda kalıyordu. Bölgemizin bu anlamda ihtiyacını karşıladığımıza inanıyoruz. Son teknoloji ve modern yasıyla dikkat çeken sinemamız 5 salondan oluşuyor. Bunlardan bir 3D olarak hizmet veriyor. Halkımız artık vizyondaki son filmleri White Hill AVM’de bulunan sinema salonlarında izleyebilecekler.”

Eyüp/Alibeyköy bölgesinde yaşayan insanların alışverişlerini gerçekleştirebilecekleri, aynı zamanda hoş vakit geçirecekleri bir konsept geliştirdiklerini ifade eden Gül, “White Hill AVM, Eyüp-Alibeyköy-Sultangazi-Küçükköy bölgelerine hitap edebilen, lokasyon olarak AVM’si olmayan bir bölgede. Bu lokasyonda hizmet veren ilk AVM olması yaptığımız işin önemini bir kat daha ortaya koyuyor. Burada yaşayan tüketiciler kendilerine uzak mesafede olan Bayrampaşa, Şişli, Taksim, Levent bölgelerine gitme gereği duymadan kendi bölgelerindeki White Hill AVM’den tüm ihtiyaçlarını karşılayabiliyor” diye konuştu.

BUTİK AVM KONSEPTİ

White Hill AVM’nin 16 bin 500 metrekare arsa alanı üzerine kurulu, 5 bin 500 metrekare kiralanabilir alana sahip butik bir AVM olacağını kaydeden Gül, AVM konseptini belirlerken bölgenin müşteri profili hakkında yapılan PR çalışmalarının verilerini kullandıklarını, bölgenin ihtiyaç duyduğu tüm AVM hizmetlerinin bünyelerinde olduğunu belirtti.

64 MAĞAZA İLE HİZMET VERİYOR

AVM’lerinde bölge halkının ilgisini çekecek yenilikleri sağladıklarını kaydeden Gül, amaçlarının White Hill AVM’ye gelen ailelerin alışveriş yaparken keyifli vakit geçirmelerini sağlamak olduğunu vurguladı. Gül sözlerine şöyle devam etti: “Doğru markaları bünyemizde konuşlandırmak amacıyla hem alışveriş merkezi hem de yaşam merkezi formatına uygun bir yapı oluşturduk. Alışveriş merkezimizde LCW, Migros, Burger King, Playland, 5 salonlu Cine Star sinemaları gibi önemli markalarımız hizmet veriyor. Ayrıca, açık alanlara sahip kafe & restoranlarımız var.”

Yüzde 100 mağaza doluluk oranıyla hizmet verdiklerini ifade eden Gül, AVM’lerinde 64 adet mağaza ve 10 adet stant bulunduğunu, bölgenin yeni çekim merkezi olmayı hedeflediklerini söyledi ve şöyle devam etti: “Tüketicilerin ihtiyaçları her geçen gün değişiyor. Bu değişime ayak uydurmak gerekiyor. Biz de bu değişime sürekli takip ediyoruz. Tüketicilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için çalışıyoruz ve AVM’mizde görmek istedikleri markaları buraya getiriyoruz.”

MARKA KARMASI GELİŞİYOR

AVM ziyaretçilerinden aldıkları talep ve beklentiler doğrultusunda marka karmalarını geliştirdiklerini belirten Gül, “Bölge halkının White Hill AVM’de görmeyi istediği markaları bünyemize katmak istiyoruz. Bu doğrultuda 2012 yılında yeni markaları bünyemize kattık. 2013 yılında da bu devam edecek. Şu anda çok önemli bir fast food markası olan Burger King ve en büyük çocuk eğlence merkezi olan Playland ı bünyemize katmış bulunmaktayız. Bu markamızla birlikte daha güçlü bir marka karmasına sahip olacağız” diye konuştu.
Menu